Pascha Fit

Świetna pascha w wersji odchudzonej. Nie jest całkiem fit ale lepsza od tradycyjnej z masełkiem 🙂

pascha fit

Składniki

  • 700g chudego twarogu
  • erytrol, stewia lub cukier brzozowy – do smaku
  • ok 80g  jogurtu greckiego (może być light)
  • miąższ z połowy laski wanilii
  • trochę bakalii – żurawiny, rodzynek, migdałów w płatkach, skórki pomarańczowej

Twaróg przecieramy przez metalowe sitko lub mielimy. Jogurt miksujemy z miąższem wanilii, cukrem i wlewamy do twarogu, całość mieszamy dokładnie razem z bakaliami. Tak jak w przypadku zwykłej paschy, jeżeli ser jest zbyt suchy możemy dodać więcej jogurtu by uzyskać kremową konsystencję. Gotową paschę przekładamy do dowolnej formy lub miseczki i odstawiamy do lodówki, musi odleżeć chociaż kilka godzin przed podaniem, najlepiej całą noc. Jeżeli nie mamy formy z której łatwo wyjąć paschę, możemy ją wcześniej wyłożyć folia spożywczą. Wtedy łatwo będzie wyjąć z niej paschę bez zniszczenia oczekiwanego kształtu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *